Internet's #1 shoulder riding community
You are not logged in.
Unfortunately very short at 5:57.
http://www.youtube.com/watch?v=EaM9XA1Zvtk 
joder amigo! ya no puedo ver este programa por el curro, Cristina Pedroche está tremenda.. gracias
nice
what a beautiful young lady... I envy everyone who could be in Spain after they won the title!
grome111 wrote:
joder amigo! ya no puedo ver este programa por el curro, Cristina Pedroche está tremenda.. gracias
Estoy tratando de trasladar esto pero mi diccioanario no provee buenas significaciones por las palabras, "joder," ni "curro."
Pero creo que usted esta' tratando comunicar el siguiente:
Hola amigo. Hace mucho tiempo que no puedo ver este programa.
(I am trying to translate this but my dictionary does not provide good meanings for the words, "joder", nor "curro."
But, I believe you are trying to communicate the following:
Hello, friend. It has been a much time since I could watch this program.
Cristina Pedroche is tremendous.)
Beautiful reporter!!!!!
namaegaaru wrote:
grome111 wrote:
Estoy tratando de trasladar esto pero mi diccioanario no provee buenas significaciones por las palabras, "joder," ni "curro."
Pero creo que usted esta' tratando comunicar el siguiente:
Hola amigo. Hace mucho tiempo que no puedo ver este programa.
(I am trying to translate this but my dictionary does not provide good meanings for the words, "joder", nor "curro."
But, I believe you are trying to communicate the following:
Hello, friend. It has been a much time since I could watch this program.
Cristina Pedroche is tremendous.)
Hahaha. Don´t worry Sam, those are slang so they are dificult to understand.
What grome111 said is something like this:
"Holy shit, my friend! I can watch that progam no longer because of my job. Cristina Pedroche is really hot.. Thank you."
grome111 wrote:
De nada.
You are welcome.
you imagine patria conde on shoulders riding?
te imaginas a patricia conde a hombros?
she is really beautiful.
What did she say to the man in order to sit on his shoulders?
Que dice la muy hermosa Pedroche a hombre para subir en sus hombros? En un concerto a Buenos Aires, que me diran las chicas que quieren subir en mi ombros? Lo pergunto porque soy brasileno.
Gracias,
Fernando
Tell me the exact phrase in spanish, ok?
Because I intend to go to a concert in Buenos Aires and would like to know what a 'chica' (girl) may speak to me, in spanish, to get a better a view.
how are you friend, I tell you.
Se você viajar para Buenos Aires, as meninas vão te dizer o seguinte. No me subis arriba de tus hombros por que no veo nada? o me subis arriba tuyo?
Você tem que ter sorte para uma garota esta pergunta tão direta. Mas algumas coisas são universais amigo, se você ver que a menina está na ponta dos pés para ver, olha para você, se colocar de volta na ponta dos pés, é que ele está dizendo que quer indirectamente, subiu em seus ombros.
Você tem de ver e dizer: queres que te suba arriba mio? o te subo? apontando para os ombros de vocês.
Você não deve se sentir mal ou desapontado se a primeira menina diz que não. Isto é como quando sair para dançar e tira para dançar em uma menina se a menina diz que, se tudo está bem e há muita felicidade, se ele diz que não deve continuar tentando, há muitas meninas e seu está lá esperando por você.
Good luck with the girls at the concert, and enjoy more shoulder rides.
Che que tengas suerte con las minitas en el recital subitelas arriba tuyo y disfruta con los shoulder rides.
Pages: 1